dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.creator | Γκόγια, Κυρανώ Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:58Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16529 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47506 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μάθηση, Δυσκολίες της | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωση | el |
dc.title | Διερεύνηση και διατύπωση των ψυχο-εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης, σε μη αστικά-απομακρυσμένα για την παροχή ποιοτικής ειδικής εκπαίδευσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |