Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΓκόγια, Κυρανώ Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47506
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωσηel
dc.titleΔιερεύνηση και διατύπωση των ψυχο-εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης, σε μη αστικά-απομακρυσμένα για την παροχή ποιοτικής ειδικής εκπαίδευσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International