Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΓκόγια, Κυρανώ Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47506
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωσηel
dc.titleΔιερεύνηση και διατύπωση των ψυχο-εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης, σε μη αστικά-απομακρυσμένα για την παροχή ποιοτικής ειδικής εκπαίδευσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International