Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.creatorΓκόγια, Κυρανώ Γ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:58Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16529
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47506
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωσηel
dc.titleΔιερεύνηση και διατύπωση των ψυχο-εκπαιδευτικών αναγκών των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαιδευσης, σε μη αστικά-απομακρυσμένα για την παροχή ποιοτικής ειδικής εκπαίδευσης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International