Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΔιαμαντοπούλου, Χριστίναel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:57Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:57Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17112
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47502
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6063
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός)el
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντέςel
dc.titleΜετασχηματιστική ηγεσία με έμφαση στην ποιοτική μάθηση: δυνατότητες και διασυνδέσεις: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International