dc.contributor.advisor | Παπαλόη, Ευαγγελία | el |
dc.creator | Διαμαντοπούλου, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:57Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:57Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 17112 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47502 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6063 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός) | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός) | el |
dc.subject.other | Σχολεία -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Μαγνησία (Νομός) | el |
dc.subject.other | Σχολικοί διευθυντές | el |
dc.title | Μετασχηματιστική ηγεσία με έμφαση στην ποιοτική μάθηση: δυνατότητες και διασυνδέσεις: απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |