Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαλόη, Ευαγγελίαel
dc.creatorΔημητρακοπούλου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:56Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17111
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47501
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5908
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΣχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΟ ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση ενός συναισθηματικά νοήμονος σχολικού οργανισμού και η παρέμβασή του στην ενάντια στην απαξίωση του σημερινού δημόσιου σχολείου: απόψεις εκπαιδευτικών γενικών λυκείων του Βόλουel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International