dc.contributor.advisor | Παπαλόη, Ευαγγελία | el |
dc.creator | Δημητρακοπούλου, Γεωργία | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:56Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 17111 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47501 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5908 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διοίκηση και Οργάνωση -- Ελλάδα -- Βόλος | el |
dc.subject.other | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.other | Σχολικοί διευθυντές -- Ελλάδα -- Βόλος | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Βόλος | el |
dc.title | Ο ρόλος του διευθυντή στη διαμόρφωση ενός συναισθηματικά νοήμονος σχολικού οργανισμού και η παρέμβασή του στην ενάντια στην απαξίωση του σημερινού δημόσιου σχολείου: απόψεις εκπαιδευτικών γενικών λυκείων του Βόλου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |