Η επίδραση της επαγγελματικής ικανοποίησης και του συναισθήματος των δασκάλων στη σχέση επικοινωνίας δασκάλων-μαθητών: ο ρόλος των τύπων δεσμού
The effect of teacher satisfaction and teacher emotion in teacher-student relationships: the role of bond types
dc.contributor.advisor | Καφέτσιος, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Σφήκα, Ευαγγελία | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:56Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:56Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 17108 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47498 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5894 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Συναισθηματική νοημοσύνη | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Λάρισα | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Σχέσεις -- Δάσκαλοι | el |
dc.title | Η επίδραση της επαγγελματικής ικανοποίησης και του συναισθήματος των δασκάλων στη σχέση επικοινωνίας δασκάλων-μαθητών: ο ρόλος των τύπων δεσμού | el |
dc.title | The effect of teacher satisfaction and teacher emotion in teacher-student relationships: the role of bond types | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |