Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of teacher satisfaction and teacher emotion in teacher-student relationships: the role of bond types

dc.contributor.advisorΚαφέτσιος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΣφήκα, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:56Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47498
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5894
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΜαθητές -- Σχέσεις -- Δάσκαλοιel
dc.titleΗ επίδραση της επαγγελματικής ικανοποίησης και του συναισθήματος των δασκάλων στη σχέση επικοινωνίας δασκάλων-μαθητών: ο ρόλος των τύπων δεσμούel
dc.titleThe effect of teacher satisfaction and teacher emotion in teacher-student relationships: the role of bond typesen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International