Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚαραμάνου, Όλγα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47494
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣπίτι και σχολείοel
dc.subject.otherΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαπολιτισμική ανάπτυξη του σχολείου από τη σκοπιά του υποκειμένου: μια εμπειρική μελέτη εκπαιδευτικών προσδοκιών μεταναστών γονέωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International