Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΚαραμάνου, Όλγα Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other17008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47494
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5846
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΣπίτι και σχολείοel
dc.subject.otherΣυνεργασία γονέων και εκπαιδευτικώνel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.titleΔιαπολιτισμική ανάπτυξη του σχολείου από τη σκοπιά του υποκειμένου: μια εμπειρική μελέτη εκπαιδευτικών προσδοκιών μεταναστών γονέωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International