dc.contributor.advisor | Χατζηκυριάκου, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Γούναρη, Βασιλεία | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:54Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16975 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47493 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3069 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Μαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Γενικά μαθηματικά | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευνα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Έρευνα | el |
dc.title | Διδακτική αξιοποίηση της μη γραμμικότητας στη γενική εκπαίδευση | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Σταυρίδου, Ελένη | el |
dc.contributor.committeeMember | Χρηστίδης, Θεόδωρος | el |
dc.contributor.committeeMember | Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α. | el |
dc.contributor.committeeMember | Χρονάκη, Άννα | el |
dc.contributor.committeeMember | Βαβουγυιός, Διονύσιος | el |
dc.contributor.committeeMember | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |