Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.creatorΤσιακυρούδη, Σοφία Χ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12806
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47371
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.titleΠαιδιά που δεν εκφοβίζονται: τα συναισθήματα του "ανήκειν" στο σχολείο ή οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού κάνουν τη διαφορά;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International