Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.creatorΤσιακυρούδη, Σοφία Χ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:21Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12806
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47371
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.titleΠαιδιά που δεν εκφοβίζονται: τα συναισθήματα του "ανήκειν" στο σχολείο ή οι στρατηγικές αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού κάνουν τη διαφορά;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International