Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.creatorΚέμου, Κωνσταντίνα Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:20Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47368
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗel
dc.subject.otherΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΦυσική και λογοτεχνία, μια διδακτική πρόταση που αφορά στις έννοιες της θερμότητας, της θερμοκρασίας και της αγωγιμότητας στην ε' δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International