Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΑβραμίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΚανταράκη, Χριστίνα-Θεσσαλία Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:19Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12765
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47367
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.titleΗ κοινωνική θέση και η ποιότητα των φιλιών των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό δημοτικό σχολείοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International