Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΣτεργίου, Ευαγγελία Β.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:14Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47350
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ)el
dc.titleΗ αποτελεσματικότητα της εικαστικής δράσης στην ελεύθερη, στην καθοδηγούμενη και στην προσχεδιασμένη-κατευθυνόμενη μορφή τηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International