Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤσουβαλά, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΖήση, Αναστασία Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:12Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12644
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47343
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΧΟΡΟΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΧΟΡΟΣ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣel
dc.subject.otherΚΙΝΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΗ σημασία της κίνησης στην γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη του ατόμου: προσεγγίσεις μέσω του δημιουργικού χορού και της χοροθεραπείαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International