Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΠανταζής, Βασίληςel
dc.creatorΤσέλα, Λορίντα Σ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:06Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12298
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47316
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΑΛΒΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑel
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης διδασκαλίας και εκμάθησης της μητρικής γλώσσας και συγκρότησης διπολιτισμικής ταυτότητας: η περίπτωση του "Αλβανικού Σχολείου στο Βόλο"el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International