Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΣαπουνάκης, Αριστείδηςel
dc.creatorΧαλέβας, Κωνσταντίνος Σπ.el
dc.date.accessioned2017-07-17T06:54:56Z
dc.date.available2017-07-17T06:54:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14309
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46566
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.292
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΠολιτιστικό προφίλ και μάρκετινγκ/branding της περιοχής του Βόλου: μελέτη της Αργούς ως πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International