Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.creatorΣκότρα, Έλληel
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14864
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45892
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3192
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κοινωνίαel
dc.titleΗ κοινωνική διάσταση της αναπηρίας στις αντιλήψεις των παιδιών χωρίς αναπηρίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International