Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒλάχος, Φίλιπποςel
dc.creatorΑλεβυζάκη, Γεωργία Στ.el
dc.date.accessioned2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.available2017-01-31T12:54:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14709
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45890
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4822
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαταραχές λόγου στα παιδιάel
dc.subject.otherΆρθρωση -- Διαταραχέςel
dc.subject.otherΔυσλεκτικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.titleΔιερεύνηση των διαστάσεων της άρθρωσης σε παιδιά με δυσλεξίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.committeeMemberΑβραμίδης, Ηλίαςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International