Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜότσιου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΖυγογιάννη, Ελένη Ε.el
dc.date.accessioned2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.available2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14910
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45861
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΕκμάθηση δεύτερης γλώσσας -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΞένη γλώσσα στην προσχολική ηλικία :προοπτικές επέκτασης του ΠΕΑΠel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International