Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣμυρναίος, Αντώνης Λ.el
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΧριστοδούλου, Αικατερίνη Γ.el
dc.date.accessioned2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.available2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45859
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6002
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙστορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Εποπτικά μέσαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια – Έρευναel
dc.titleΗ αξιοποίηση του οπτικού γραμματισμού στη διδασκαλία της ιστορίας :μια διδακτική παρέμβαση για τη χρήση εικόνων ως ιστορικών πηγών στη γ' δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International