Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΣμυρναίος, Αντώνης Λ.el
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΠαπαρούση, Μαρίταel
dc.creatorΧριστοδούλου, Αικατερίνη Γ.el
dc.date.accessioned2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.available2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45859
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6002
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙστορία -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Εποπτικά μέσαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια – Έρευναel
dc.titleΗ αξιοποίηση του οπτικού γραμματισμού στη διδασκαλία της ιστορίας :μια διδακτική παρέμβαση για τη χρήση εικόνων ως ιστορικών πηγών στη γ' δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International