Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΓονατά, Αμαλία Γ.el
dc.date.accessioned2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.available2017-01-23T09:02:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45858
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογία – Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΑνθρώπινο σώμαel
dc.titleΑντιλήψεις παιδιών για την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International