Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΠαναγοπούλου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45844
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣυστήματα κινητής επικοινωνίας στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Νέες τεχνολογίεςel
dc.subject.otherΕικονική πραγματικότητα στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.otherΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.title"Ένα παιδί μετράει τ' άστρα" : αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας στο σχολικό βιβλίο για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International