Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΑγγου, Μαγδαληνήel
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:21Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14917
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45841
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Έρευναel
dc.subject.otherΙκανότητα ανάγνωσης και γραφήςel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΠαιδιά -- Γλώσσαel
dc.titleΠώς διδάσκεται η πρώτη ανάγνωση στην Α' και Β' δημοτικού: αυτοαναφορές και παρατηρήσειςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International