Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣηφάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΛερίου, Γεωργία Α.el
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:21Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14909
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45839
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδική λογοτεχνία, Ελληνική -- Ιστορία και κριτικήel
dc.subject.otherΠαιδιά στη λογοτεχνίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Μεθοδολογίαel
dc.titleΚριτική ανάλυση λογοτεχνικών κειμένων που πραγματεύονται ζητήματα αναπηρίας και η αξιοποίησή τους στην εκπαίδευσηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International