Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΚαρασπήλιος, Παναγιώτης Β.el
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45837
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΝευροψυχολογική αξιολόγηση σε μαθητές με δυσορθογραφίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International