Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.creatorΚαρασπήλιος, Παναγιώτης Β.el
dc.date.accessioned2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.available2016-12-27T11:27:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14907
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45837
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση -- Έρευναel
dc.subject.otherΓλωσσικές διαταραχές στα παιδιάel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΝευροψυχολογική αξιολόγηση σε μαθητές με δυσορθογραφίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International