Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Στέφανοςel
dc.creatorΥφαντής, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2016-12-21T10:08:08Z
dc.date.available2016-12-21T10:08:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other14916
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45811
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με προβλήματα όρασης -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση της κατανόησης εννοιών των φυσικών επιστημών από άτομα με προβλήματα όρασηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International