Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜότσιου, Ελένηel
dc.creatorΚουρδή, Φρειδερίκηel
dc.date.accessioned2016-12-21T10:08:08Z
dc.date.available2016-12-21T10:08:08Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15163
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45810
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαταραχές λόγου στα παιδιάel
dc.subject.otherΓλώσσα και γλώσσεςel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΟι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τις διαταραχές του λόγου στην προσχολική ηλικίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International