dc.contributor.advisor | Φιλιππάτου, Διαμάντω | el |
dc.contributor.advisor | Δημητροπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.advisor | Βασιλάκη, Ευγενία | el |
dc.creator | Κρίτσα, Βικτώρια Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-12-12T10:30:18Z | |
dc.date.available | 2016-12-12T10:30:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15668 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45747 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5918 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Κίνητρα στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Μάθηση -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Μαθητές -- Ψυχολογία | el |
dc.subject.other | Γραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια) | el |
dc.subject.other | Παιδαγωγική ψυχολογία | el |
dc.title | Ο ρόλος των κινήτρων και των επιτελικών λειτουργιών στην παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές δημοτικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |