Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚουτούζης, Εμμανουήλel
dc.creatorΡακιτζή, Καρολίναel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45730
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.6079
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολικό περιβάλλον -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΣχολικά κτήρια -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΣχολικά κτίρια πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.titleΠοιότητα σχολικού χώρου: επάρκεια και καταλληλότητα υλικοτεχνικής υποδομής και εκπαιδευτικό έργοel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International