dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.creator | Παπαγεωργίου, Θεοφανώ | el |
dc.date.accessioned | 2016-12-05T12:49:46Z | |
dc.date.available | 2016-12-05T12:49:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14610 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45727 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5915 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές καινοτομίες -- Ελλάδα -- Αξιολόγηση | el |
dc.subject.other | Σχολεία -- Εσωτερική πολιτική, Εκπαιδευτική | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- ΄Ερευνα -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις -- Ελλάδα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδα | el |
dc.title | Τα νέα προγράμματα σπουδών ως καινοτομία: μελέτη περίπτωσης πιλοτικού νέου σχολείου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |