Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.creatorΤσιρίκα, Μαλαματένιαel
dc.date.accessioned2016-12-05T12:49:43Z
dc.date.available2016-12-05T12:49:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14588
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45719
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5829
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Αξιολόγησηel
dc.titleΤο e-portfolio στο νηπιαγωγείο: υιοθετώντας εναλλακτικές μεθόδους αξιολόγησης μέσω έρευνας δράσηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International