dc.contributor.advisor | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.creator | Ζώνιου, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T08:11:46Z | |
dc.date.available | 2016-12-01T08:11:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 14873 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45687 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.945 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση και κοινωνία | el |
dc.subject.other | Θέατρο -- Φιλοσοφία | el |
dc.subject.other | Θέατρο -- Πολιτικές απόψεις | el |
dc.title | Η συμβολή του θεάτρου του καταπιεσμένου και άλλων δραματικών τεχνικών στην ανάπτυξη της διαπολιτισμικής ικανότητας των εκπαιδευτικών | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Κοντογιάννη, Άλκηστις | el |
dc.contributor.committeeMember | Νικολάου, Γιώργος | el |