Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΓκαγκαστάθη, Ουρανίαel
dc.date.accessioned2016-11-28T09:36:22Z
dc.date.available2016-11-28T09:36:22Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15133
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45668
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδοψυχολογίαel
dc.subject.otherΣχέδιο, Ψυχολογία τουel
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΕκφοβισμός στα σχολείαel
dc.subject.otherΣχολική βίαel
dc.titleΤο παιδικό ιχνογράφημα ως μέσο διερεύνησης για τις αντιλήψεις των παιδιών σχετικά με τον σχολικό εκφοβισμόel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International