dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.contributor.advisor | Γκόβαρης, Χρήστος | el |
dc.creator | Κούρου, Χριστίνα | el |
dc.date.accessioned | 2016-11-28T09:36:22Z | |
dc.date.available | 2016-11-28T09:36:22Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15122 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45666 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Πολυπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Στερεότυπα | el |
dc.subject.other | Προκαταλήψεις | el |
dc.title | Μάθηση ενάντια στα εθνοτικά στερεότυπα και τις εθνοτικές προκαταλήψεις: ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός σχεδίου εργασίας (project) σε ένα πολυπολιτισμικό σχολείο | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |