Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΖήση, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2016-11-28T09:36:21Z
dc.date.available2016-11-28T09:36:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15134
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45665
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ καλλιέργεια της δεξιότητας της παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές ρομάel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International