Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΔρακοπούλου, Όλγαel
dc.date.accessioned2016-11-23T09:38:34Z
dc.date.available2016-11-23T09:38:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14576
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45650
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3001
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜουσική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Μουσική, Επίδρασή της σταel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάπτυξηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΤα ρυθμικά χαρακτηριστικά των αυτοσχεδιασμών των παιδιών προσχολικής ηλικίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International