Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΗλιού, Νικόλαος Ε.el
dc.creatorΚαρατσόλη, Μαρία Ε.el
dc.date.accessioned2016-11-07T08:22:03Z
dc.date.available2016-11-07T08:22:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10235
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45534
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΡΟΜΟΙ -- ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣel
dc.subject.otherΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΕφαρμογή πλαισίου διαμόρφωσης ταχυτήτων σε υφιστάμενο οδικό δίκτυοel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail
Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International