Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΠλακιά, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45477
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Προγράμματα μαθημάτωνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κράτος -- ʹΕρευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσειςel
dc.titleΟ ρόλος της νηπιαγωγού και πώς διαμορφώνει το χώρο σύμφωνα με το ΔΕΠΣ, το αναλυτικό πρόγραμμα και το curriculumel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International