Show simple item record

dc.contributor.advisorΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.creatorΠλακιά, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15214
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45477
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Προγράμματα μαθημάτωνel
dc.subject.otherΕκπαίδευση και κράτος -- ʹΕρευνα -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσειςel
dc.titleΟ ρόλος της νηπιαγωγού και πώς διαμορφώνει το χώρο σύμφωνα με το ΔΕΠΣ, το αναλυτικό πρόγραμμα και το curriculumel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International