Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.creatorΚαρτσαμπά, Χριστίνα Κ.el
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15202
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45476
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανότητα ανάγνωσης και γραφήςel
dc.subject.otherΓραμματισμόςel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραφή -- Δεξιότητεςel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ αξιοποίηση των πινάκων αναφοράς στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International