Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.creatorΚαρτσαμπά, Χριστίνα Κ.el
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15202
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45476
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙκανότητα ανάγνωσης και γραφήςel
dc.subject.otherΓραμματισμόςel
dc.subject.otherΑνάγνωση (Προσχολική)el
dc.subject.otherΓραφή -- Δεξιότητεςel
dc.subject.otherΓραφή -- Μελέτη και διδασκαλία (Προσχολική)el
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΗ αξιοποίηση των πινάκων αναφοράς στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International