Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίληςel
dc.creatorΤσιρωνάς, Στέφανοςel
dc.date.accessioned2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.available2016-10-25T11:26:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45475
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4904
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherBraille -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΠαιδιά, Τυφλά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί – Στάσειςel
dc.titleΣτάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής αναφορικά με τη διδασκαλία του κώδικα γραφής και ανάγνωσης Brailleel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.contributor.committeeMemberΝικολαραΐζη, Μάγδαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International