dc.contributor.advisor | Αργυρόπουλος, Βασίλης | el |
dc.creator | Τσιρωνάς, Στέφανος | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-25T11:26:27Z | |
dc.date.available | 2016-10-25T11:26:27Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | 15153 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45475 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4904 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Braille -- Μελέτη και διδασκαλία | el |
dc.subject.other | Παιδιά, Τυφλά -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί – Στάσεις | el |
dc.title | Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής αναφορικά με τη διδασκαλία του κώδικα γραφής και ανάγνωσης Braille | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.committeeMember | Νικολαραΐζη, Μάγδα | el |