Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣταυρίδου, Ελένηel
dc.creatorΜαρινόπουλος, Δημήτριος Π.el
dc.date.accessioned2015-05-14T07:35:07Z
dc.date.available2015-05-14T07:35:07Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.other1752
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/4539en
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.827
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.titleΟι ιδέες και οι αντιλήψεις των μαθητών/τριών της Ε' και ΣΤ' τάξης του δημοτικού σχολείου, για τη ρύπανση του αέρα και την όξινη βροχή : σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός καινοτομικού προγράμματος συνεργατικής μάθησηςel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧρηστίδης, Θεόδωροςel
dc.contributor.committeeMemberΚουλαϊδής, Βασίληςel


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International