dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.advisor | Ανδρέου, Ελένη | el |
dc.creator | Παπαγεωργίου, Χριστίνα Χ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-13T08:48:37Z | |
dc.date.available | 2016-10-13T08:48:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | 14216 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45371 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3071 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Βία στα σχολεία | el |
dc.subject.other | Σχολική φοβία | el |
dc.subject.other | Επιθετικότητα (Ψυχολογία) | el |
dc.subject.other | Παιδιά -- Ψυχολογία -- Ανάπτυξη | el |
dc.subject.other | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.subject.other | Ενσυναίσθηση | el |
dc.title | Η ενσυναίσθηση στην προσχολική ηλικία ως προβλεπτικός παράγοντας συμμετοχής σε εκφοβιστικά επεισόδια | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |