dc.contributor.advisor | Μαυροπούλου, Σοφία | el |
dc.creator | Ρόγκα, Χρυσάνθη | el |
dc.date.accessioned | 2016-10-13T08:48:37Z | |
dc.date.available | 2016-10-13T08:48:37Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 14191 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/45369 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4825 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αυτισμός στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Οπτικός προγραμματισμός (Επιστήμη των υπολογιστών) | el |
dc.title | Βίντεο μοντελοποίηση με συνομήλικα μοντέλα για την διδασκαλία έξι επιτραπέζιων παιχνιδιών σε τέσσερις εφήβους με αυτισμό | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.contributor.committeeMember | Αργυρόπουλος, Βασίλης | el |