Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΠουρνάρα, Ιωάννα Ι.el
dc.date.accessioned2016-10-13T08:48:35Z
dc.date.available2016-10-13T08:48:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12613
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45365
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΑΓΧΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΑυτοεκτίμηση, κοινωνικό άγχος και εμπειρίες θυματοποίησης σε παιδιά σχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International