Παράγοντες που επιδρούν στην αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στην ειδική αγωγή :μια μελέτη περίπτωσης ειδικού σχολείου
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/45362/14184.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Παλιούρα, ΜαριάνναΌνομα Επιβλέποντος
Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2015Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.